12/9/07

Konačno!

Eto i to je moralo da se desi! I ja sam postao jedan od onih kojima sam zavideo! Ha, ha, još malo pa će se moji planovi vezani za svetsku dominaciju ostvariti!
Nemojte da se začudite ako jednoga dana otvorite frižider i ugledate mene kako vam dodajem "štagodstevećtražili" (samo budite sigurni da to nije majonezA - to sam već pojeo!) - to još nisam stigao da uradim, to dolazi odmah nakon moje kandidature za američkog preCednika (ako mogu Švarci i Buš - što ne bih i ja!).
Enivejz (zar to ne zvuči kao neki brend?!), nakanio sam se ovo da uradim jer su neke moje potrebe (poput, "nastavnice, oću ja nešto da kažem") stvarno bile zapostavljene i mislim da je stvarno bio red da otvorim blog. Bolje da smaram nekog koga ne poznajem, nego da moji prijatelji beže od mene sa pogledom na licu "o ne, evo ga opet".
Tako da je bolje da se vežete jer će biti truckav put...

No comments: