4/24/08

Go go gadget i to tako ostalo!




Wee, I'm happy as a little monkey!
Iskopao sam "make your own gadget" na gugletu i rek'o sebi "ajde gi isprobam, nemož' da bole a usto i niš' nekošta". I eto uspeo sam! Sad mogu da smaram ljude na kompletno nov način!
Tako da neki moji, meni dragi prijatelji i najbliža rodbina imaju egztra (za one koji to još ne znaju, ovo je nova verzija reči extra a izgovara se sa kulerskim pogledom i dužim slovom e) šansu da pročitaju moje najintimnije misli, želje snove i nadanja (ovo sam morao na finjaka da kažem da ne bi shvatili kako ja u stvari nemam šta da kažem). Za ostale, retko privilegovane, ostalo je još jedino ovo mesto da čitaju ostatak, retko izrečenih mudrosti sa moje strane u elektronskom obliku. Dotle nek gledaju Ivanu Konstantinović na b92 i probaju da skontaju koga ona to pokušava da ubedi da sve što kaže u stvari i ne čita sa "idijota". Ivana ja ti verujem!

No comments: